Wybierz swój kraj i język
Wybierz swój kraj i język
Opracujemy projekt etykiety sprzedażowej, dzięki której wyróżnimy Twój produkt na tle konkurencji i przyciągniemy docelową grupę odbiorców.
Strukturalność
Zwięzłość
Opis korzyści
Unikalny design
Etykieta z przodu z 3 ilustracjami (do 10 elementów)
3 koncepcje
do 3 iteracji (edycji)
przygotowanie do druku
Etykieta tylna (informacja tekstowa)
3 koncepcje
do 3 iteracji (edycji)
przygotowanie do druku
Typowa etykieta oparta na szablonie
do 3 iteracji (edycji)
przygotowanie do druku
Prowadzimy badania rynku, konkurencji, grupy docelowej i trendów. Pozwala to zmniejszyć ryzyko, zdefiniować precyzyjne kryteria projektowania etykiet i zaoferować najbardziej komercyjnie udaną opcję projektowania.
Na podstawie badań opracowujemy koncepcje, które mogą odzwierciedlać kluczowe wartości produktu i wyróżniać się na tle konkurencji. Następnie uzgadniamy z klientem każdy szczegół: styl, kolorystykę, czcionki i inne elementy.
Projektant wizualizuje zatwierdzoną koncepcję. Za pomocą projektu czynimy produkt tak atrakcyjnym, jak to tylko możliwe, wzbudzamy chęć zakupu produktu i przekazujemy energię marki. W razie potrzeby wprowadzamy poprawki.
Testujemy etykietę pod kątem zgodności z opakowaniem, koncepcją produktu i polityką cenową, a także porównujemy gotową wersję z konkurencją. Po zakończeniu prac przeprowadzimy przygotowanie prepress i przekażemy klientowi układ do późniejszego druku, możemy także przygotować ilustracje z etykietą umieszczoną na Twoim produkcie.
Dla nas dobry projekt to taki, który zostaje zaakceptowany przez klienta. Wiemy, że Tobie jak nikomu innemu zależy na pomyślnym efekcie i pragniesz, aby Twoja firma miała własne, zapadające w pamięć oblicze.
Czy spodobało Ci się nasze podejście do pracy?
Obliczymy i zaproponujemy Ci opcje pracy.
Chętnie pomożemy!
Napisz do nas wygodnie dla sposób
WhatsApp
Viber
Telegram
E-mail