Wybierz swój kraj i język
Wybierz swój kraj i język
Bonus dla wszystkich nowych klientów – 300 $ za konto reklamowe Google!*
Taryfa | Podstawowy | Start | Rozszerzony | Sklep internetowy |
---|---|---|---|---|
Sieci reklamowe | ||||
Grupy towarów lub usług, które mają być reklamowane | do 3 | do 5 | do 10 | Bez ograniczeń |
Słowa kluczowe | do 100 | do 150 | do 300 | Bez ograniczeń |
Analizy/cele |
|
|
|
|
Tworzenie konta reklamowego | ||||
Konfigurowanie wydarzeń i celów | ||||
Создание фида и настройка Google Merchant Centre | ||||
Wypracowanie słów minusowych | ||||
Ustalenie stawki | ||||
Pisanie ogłoszeń | ||||
Konfigurowanie i uruchamianie kampanii reklamowej | ||||
Zalecenia dotyczące ulepszenia strony | ||||
Narzędzia reklamowe | ||||
Kampania wyszukiwania | ||||
Reklamy dynamiczne | ||||
Listy produktów | ||||
Reklama medialna | ||||
Wybór obrazów do reklam | ||||
Tworzenie banerów projektowych | ||||
Inteligentne banery | ||||
Remarketing/retargeting | do 2 audytoriów | |||
Dynamiczny remarketing | ||||
Zarządzanie kampaniami reklamowymi | ||||
Dodawanie nowych wykluczających słów kluczowych | ||||
Dostosowanie stawek | ||||
Dostosowanie reklam | ||||
Kontrola salda budżetowego, fakturowanie płatności | ||||
Analizowanie i przygotowywanie zaleceń dotyczących poprawy kampanii reklamowej | ||||
Comiesięczne sprawozdania | ||||
Koszt konfiguracji | 600 zł. | 1100 zł. | 2600 zł. | от 400 zł. |
Koszt prowadzenia | 300 zł. | 700 zł. | 1400 zł. | от 600 zł. |
Raportowanie miesięczne
Optymalizacja budżetu
Analiza marketingowa
Co miesiąc generujemy raporty, w których prezentujemy wyniki kampanii reklamowej. Oprócz wskaźników bieżących raport zawiera zmiany kluczowych wskaźników w stosunku do poprzedniego miesiąca. Na podstawie tych danych tworzymy listę rekomendacji, które pomogą obniżyć koszt kliknięcia i poprawić skuteczność kampanii reklamowej.
Raporty tworzymy w Google Looker Studio – narzędzie to pokazuje dane w czasie rzeczywistym. Informacje prezentowane są w formie wykresów, wykresów liniowych i dashboardów, co znacznie ułatwia analizę wskaźników i podjęcie właściwej decyzji o udoskonaleniu kampanii. Ponadto można dostosować filtry i śledzić określone mertyki w raporcie.
Dane z raportu wykorzystujemy do optymalizacji stawek, usuwania nieskutecznych słów kluczowych, dodawania wykluczających słów kluczowych i wybierania najbardziej odpowiednich stron docelowych. Oferujemy również rekomendacje, które pomogą podnieść konwersję witryny. Wszystko to nie tylko pozwoli zwiększyć skuteczność reklamy, ale także zoptymalizuje budżet reklamowy.
Przed przystąpieniem do tworzenia kampanii reklamowej przeprowadzamy kompleksową analizę: badamy popyt, oferty rynkowe i konkurencję, specyfikę biznesu, potrzeby i cechy docelowej grupy odbiorców, a także aktualne czynniki dotyczące aktywności na stronie.
Na podstawie uzyskanych danych opracowujemy media plan kampanii reklamowej, ustalając podział budżetu i prognozując skuteczność reklamy. Media plan tworzony jest indywidualnie dla każdego projektu, w oparciu o charakterystykę rynku, wymagania klienta i przewagi konkurencyjne jego produktu.
Nad Państwa projektem pracować będą specjaliści reklamy kontekstowej z certyfikatem Google Ads – ten dokument potwierdza umiejętności tworzenia skutecznych reklam w ścisłej zgodności z zaleceniami i zasadami platform reklamowych.
Zanim przystąpimy do pracy, zawieramy umowę, w której jasno określamy nasze obowiązki, terminy i koszty. Cena jest uzgadniana z góry, dodatkowe opłaty i prowizję są wykluczone. Gwarantujemy wysoką jakość wykonania zleconych usług oraz dotrzymanie ustalonych terminów.
Certyfikowani specjaliści
Współpraca na podstawie umowy
Co miesiąc generujemy raporty, w których prezentujemy wyniki kampanii reklamowej. Oprócz wskaźników bieżących raport zawiera zmiany kluczowych wskaźników w stosunku do poprzedniego miesiąca. Na podstawie tych danych tworzymy listę rekomendacji, które pomogą obniżyć koszt kliknięcia i poprawić skuteczność kampanii reklamowej.
Raporty tworzymy w Google Looker Studio – narzędzie to pokazuje dane w czasie rzeczywistym. Informacje prezentowane są w formie wykresów, wykresów liniowych i dashboardów, co znacznie ułatwia analizę wskaźników i podjęcie właściwej decyzji o udoskonaleniu kampanii. Ponadto można dostosować filtry i śledzić określone mertyki w raporcie.
Dane z raportu wykorzystujemy do optymalizacji stawek, usuwania nieskutecznych słów kluczowych, dodawania wykluczających słów kluczowych i wybierania najbardziej odpowiednich stron docelowych. Oferujemy również rekomendacje, które pomogą podnieść konwersję witryny. Wszystko to nie tylko pozwoli zwiększyć skuteczność reklamy, ale także zoptymalizuje budżet reklamowy.
Przed przystąpieniem do tworzenia kampanii reklamowej przeprowadzamy kompleksową analizę: badamy popyt, oferty rynkowe i konkurencję, specyfikę biznesu, potrzeby i cechy docelowej grupy odbiorców, a także aktualne czynniki dotyczące aktywności na stronie.
Na podstawie uzyskanych danych opracowujemy media plan kampanii reklamowej, ustalając podział budżetu i prognozując skuteczność reklamy. Media plan tworzony jest indywidualnie dla każdego projektu, w oparciu o charakterystykę rynku, wymagania klienta i przewagi konkurencyjne jego produktu.
Nad Państwa projektem pracować będą specjaliści reklamy kontekstowej z certyfikatem Google Ads – ten dokument potwierdza umiejętności tworzenia skutecznych reklam w ścisłej zgodności z zaleceniami i zasadami platform reklamowych.
Zanim przystąpimy do pracy, zawieramy umowę, w której jasno określamy nasze obowiązki, terminy i koszty. Cena jest uzgadniana z góry, dodatkowe opłaty i prowizję są wykluczone. Gwarantujemy wysoką jakość wykonania zleconych usług oraz dotrzymanie ustalonych terminów.
Rozumiemy, jak ważne dla firmy jest pozyskiwanie stabilnych potencjalnych klientów niewielkim kosztem i dokładnie wiemy, jak to zrobić. Nasi klienci bardzo cenią efekty naszej pracy, potwierdzając to wieloletnią współpracą.
Podobało mi się nasze podejście do pracy?
Obliczymy i zaoferujemy opcje pracy.
Chętnie pomożemy!
Napisz do nas wygodnie dla sposób
WhatsApp
Viber
Telegram
E-mail