location
PL separate Polski
arrow

Rozwój tożsamości korporacyjnej

Stworzymy identyfikację wizualną, która wyróżni Cię na tle konkurencji i sprawi, że Twoja firma będzie rozpoznawalna.

MichaelDyrektor Generalny
DmitrijDyrektor techniczny
ValeryKierownik działu rozwoju stron internetowych

Dlaczego warto zamówić identyfikację wizualną w naszej agencji

Doświadczenie w brandingu

Prawidłowo oddamy charakter i wartości marki oraz wyróżnimy Twój produkt na tle konkurencji.

Sprzedam projekt

Przekształcamy docelową grupę odbiorców klienta w klientów o przemyślanym, chwytliwym i nowoczesnym designie.

Pracuj z dowolnym tematem

Mam doświadczenie w pracy z różnymi obszarami biznesu, w tym także wysokospecjalistycznymi.

Indywidualne podejście

Nie robimy tego w sposób szablonowy, bierzemy pod uwagę życzenia klienta i preferencje grupy docelowej.

Pracujemy na podstawie umowy

Nasze zobowiązania są określone w umowie, co gwarantuje dotrzymanie terminów i wysoką jakość wykonania zadań.

Koszt stworzenia tożsamości korporacyjnej

Cena uzależniona jest od wielkości (ilości) pracy; w usługę mogą wchodzić:

 

  • Naming, opracowanie logo.
  • Tworzenie poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
  • Opracowanie wytycznych i księgi znaku.

Zostaw wniosek online na stronie i skontaktuj się z naszym menadżerem, który bezpłatnie obliczy koszt i odpowie na wszystkie Twoje pytania.

от 600 руб.

Rozwinęliśmy się bardziej

3000

stron z 65 branż

portfolio1

Dancehub

portfolio2

Ecoin

portfolio3

Glodent

portfolio4

Healthboost

portfolio4

Interiart

portfolio4

Naowka

portfolio4

Netstart

portfolio4

Profilab

portfolio4

Razu

Real grass

Etapy rozwoju tożsamości korporacyjnej

  • line

    Analizujemy Twoją konkurencję i preferencje grupy docelowej. Dzięki temu możemy dobrać odpowiednie kolory, czcionki i inne elementy identyfikacji wizualnej, które pomogą skutecznie reprezentować Twoją markę, oferowane produkty lub usługi.

  • line

    Przeprowadzamy odprawę, podczas której poznajemy Twoje preferencje i życzenia, cechy Twojej firmy i jej działalności. Następnie zaczynamy opracowywać koncepcje z wieloma czcionkami, opcjami logo i innymi elementami. Razem z Tobą wybieramy i zatwierdzamy najbardziej udaną koncepcję.

  • line

    Logo rysujemy od podstaw i zatwierdzamy z klientem. Następnie pracujemy nad środowiskiem graficznym marki: wybieramy kolorystykę, dobieramy czcionki i inne elementy. Tworzymy również projekty nośników identyfikacji wizualnej marki: opakowania produktów, dokumenty firmowe, artykuły papiernicze, uniformy, wizytówki, broszury, broszury i inne druki.

  • line

    Efekt naszej pracy umieszczamy w wytycznych, które stanowią przewodnik po wykorzystaniu opracowanych elementów identyfikacji wizualnej. Dodatkowo możemy stworzyć księgę marki, która łączy w sobie wytyczne i informacje o marce, jej wartościach i produktach.

Kompleksowa analiza
  • line

    Analizujemy Twoją konkurencję i preferencje grupy docelowej. Dzięki temu możemy dobrać odpowiednie kolory, czcionki i inne elementy identyfikacji wizualnej, które pomogą skutecznie reprezentować Twoją markę, oferowane produkty lub usługi.

Przygotowanie koncepcji
  • line

    Przeprowadzamy odprawę, podczas której poznajemy Twoje preferencje i życzenia, cechy Twojej firmy i jej działalności. Następnie zaczynamy opracowywać koncepcje z wieloma czcionkami, opcjami logo i innymi elementami. Razem z Tobą wybieramy i zatwierdzamy najbardziej udaną koncepcję.

Rozwój tożsamości korporacyjnej
  • line

    Logo rysujemy od podstaw i zatwierdzamy z klientem. Następnie pracujemy nad środowiskiem graficznym marki: wybieramy kolorystykę, dobieramy czcionki i inne elementy. Tworzymy również projekty nośników identyfikacji wizualnej marki: opakowania produktów, dokumenty firmowe, artykuły papiernicze, uniformy, wizytówki, broszury, broszury i inne druki.

Tworzenie wytycznych
  • line

    Efekt naszej pracy umieszczamy w wytycznych, które stanowią przewodnik po wykorzystaniu opracowanych elementów identyfikacji wizualnej. Dodatkowo możemy stworzyć księgę marki, która łączy w sobie wytyczne i informacje o marce, jej wartościach i produktach.

BĘDĄ PRACOWAĆ PRZY PAŃSTWA PROJEKCIE

Prawdziwe opinie

właścicieli firm

SofiaPrzedsiębiorca

Potrzebowaliśmy logo i etykiety dla naszej nowej linii oliwek. Zwróciliśmy się o pomoc do Studio-Panda. Bardzo zadowoleni z rezultatu i współpracy. Polecamy.

MaksymDyrektor Marketingu

Studio-panda zaprojektowała nam stronę internetową dla salonu kosmetycznego. Wszystkie nasze życzenia zostały wzięte pod uwagę i chociaż było mało czasu, praca została wykonana szybko. Byliśmy bardzo zadowoleni z wyniku.

Dla nas dobra witryna to taka, która została zaakceptowana przez klienta. Wiemy, że Tobie jak nikomu innemu zależy na pomyślnym efekcie i pragniesz, aby Twoja firma miała własne, zapadające w pamięć oblicze.

JESTEŚMY CERTYFIKOWANYMI PARTNERAMI

Nasi klienci

Często zadawane pytania

Dlaczego firma potrzebuje identyfikacji wizualnej?

Za pomocą nowoczesnych i zapadających w pamięć elementów stylu korporacyjnego można poprawić wizerunek firmy, przyciągając w ten sposób uwagę większej liczby potencjalnych klientów, wyróżnić się na tle konkurencji, stać się liderem rynku i utrzymać swoją pozycję.

Od czego zależy koszt opracowania identyfikacji wizualnej firmy?

Koszt opracowania stylu korporacyjnego w naszym studiu internetowym jest indywidualny dla każdej firmy. Cena projektu uzależniona jest od złożoności, ilości elementów graficznych i nośników, pożądanej ilości koncepcji, konieczności opracowania księgi marki oraz skali prowadzonego biznesu.

Co obejmuje rozwój tożsamości korporacyjnej?

Cena obejmuje następujące prace:

  • Nazewnictwo, rozwój logo.
  • Opracowanie elementów identyfikacji wizualnej (czcionki, kolory, układy formularzy i wizytówek, etykiety, opakowania, kalendarze i notesy, banery internetowe, prezentacje, naklejki samochodowe, wydruki dokumentów, menu).
  • Stworzenie wytycznych i, jeśli to konieczne, księgi marki.

Zamów

unikalną

identyfikacja wizualna w Warszawie

Obliczymy i zaoferujemy opcje pracy.

    Chętnie pomożemy
    close

    Chętnie pomożemy!

      close

      Спасибо